Резултати

еНаука >  Резултати >  INTERNAL MARKETING AS AN EFFECTIVE STRATEGY FOR IMPROVEMENT OF HUMAN RESOURCES QUALITY: CASE STUDY OF TOURISM SMES
Назив: INTERNAL MARKETING AS AN EFFECTIVE STRATEGY FOR IMPROVEMENT OF HUMAN RESOURCES QUALITY: CASE STUDY OF TOURISM SMES
Аутори: Nataša Pavlović; Ćurčić, Nevena  
Година: 2015
Публикација: International Scientific Conference “DEVELOPMENT, COMPETITIVENESS AND INEQUALITY IN EU AND WESTERN BALKANS
Издавач: Institute of Economic Sciences, Belgrade, Faculty of Economics in Subotica, Sofia University St. Kliment Ohridski,, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89465-19-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 77-78
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/515676
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.