Results

еНаука >  Резултати >  Uloga Web analitike u marketing menadžmentu
Назив: Uloga Web analitike u marketing menadžmentu
The Role of Web analytics in marketing management
Аутори: Vesna Buha  ; Rada Lečić; Vojislav Đorđević
Година: 2016
Публикација: Zbornik radova sa XX Internacionalnog simpozijuma iz projektnog menadžmenta "Značaj projektnog menadžmenta - prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA""
Издавач: Beograd: Udruženje za upravljanje projektima Srbije - YUPMA
Тип резултата: Conference Paper
ISBN: 978-86-86385-13-0 Search Idenfier
Колација: str. 264-268
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/520059
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
Updated by: Ђурашиновић , Биљана[Univerzitet Edukons, Fakultet za projektni i inovacioni menadžment]
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.