Резултати

eNauka >  Results >  Uloga Web analitike u marketing menadžmentu
Title: Uloga Web analitike u marketing menadžmentu
The Role of Web analytics in marketing management
Authors: Vesna Buha  ; Rada Lečić; Vojislav Đorđević
Issue Date: 2016
Publication: Zbornik radova sa XX Internacionalnog simpozijuma iz projektnog menadžmenta "Značaj projektnog menadžmenta - prvih 30 godina YUPMA i 50 godina IPMA""
Publisher: Beograd: Udruženje za upravljanje projektima Srbije - YUPMA
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-86385-13-0 Search Idenfier
Collation: str. 264-268
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/520059
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.