Резултати

еНаука >  Резултати >  OUTDOOR OGLAŠAVANJE KAO DEO INTEGRISANOG MARKETING KOMUNICIRANJA
Назив: OUTDOOR OGLAŠAVANJE KAO DEO INTEGRISANOG MARKETING KOMUNICIRANJA
Аутори: Đokić, Ines  ; Leković, Ksenija  
Година: 2014
Публикација: XIX INTERNACIONALNI NAUČNI SKUP STRATEGIJSKI MENADŽMENT I SISTEMI PODRŠKE ODLUČIVANJU U STRATEGIJSKOM MENADŽMENTU SM2014
Издавач: Ekonomski fakultet u Subotici, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-345-9 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 1-8
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/520863
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.