Rezultati

eNauka >  Rezultati >  OUTDOOR OGLAŠAVANJE KAO DEO INTEGRISANOG MARKETING KOMUNICIRANJA
Naziv: OUTDOOR OGLAŠAVANJE KAO DEO INTEGRISANOG MARKETING KOMUNICIRANJA
Autori: Đokić, Ines  ; Leković, Ksenija  
Godina: 2014
Publikacija: XIX INTERNACIONALNI NAUČNI SKUP STRATEGIJSKI MENADŽMENT I SISTEMI PODRŠKE ODLUČIVANJU U STRATEGIJSKOM MENADŽMENTU SM2014
Izdavač: Ekonomski fakultet u Subotici, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-345-9 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 1 br. 1 str. 1-8
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/520863
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.