Резултати

еНаука >  Резултати >  Aligning Assessment Criteria for Student Translations with Learning Outcomes. A Case in point: A Beginner Level Course on the Translation of Fiction
Назив: Aligning Assessment Criteria for Student Translations with Learning Outcomes. A Case in point: A Beginner Level Course on the Translation of Fiction
Аутори: Eraković, Borislava R.  
Година: 2017
Публикација: English Studies Today: Words and Visions
Издавач: Novi Sad: Faculty of Philosophy
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6065-398-9. ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 245-258
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/521135
URL: http://docplayer.net/60282404-English-studies-today-words-and-visions.html
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.