Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The dominant learning styles of students at the University of Nis (Serbia) and Bijeljina (Serbian Republic)
Naziv: The dominant learning styles of students at the University of Nis (Serbia) and Bijeljina (Serbian Republic)
Autori: Ranđelović, Dušan J.  ; Ranđelović, Kristina M.  ; N. Dančetović
Godina: 2017
Publikacija: The European Conference on Educational Research (ECER) (Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research).
Izdavač: EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION (EERA), Copenhagen, Denmark
Tip rezultata: Konferencijski rad
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/523401
URL: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/22/contribution/40379/
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.