Резултати

еНаука >  Резултати >  TV audience measurement in Europe: do advertisers really know what they are paying for?
Назив: TV audience measurement in Europe: do advertisers really know what they are paying for?
Аутори: Ognjanov, Galjina P.  ; Mitić, Sanja J.  
Година: 2019
Публикација: Emerging Trends in Marketing and Management
ISSN: 2537-5865 Претражи идентификатор
Издавач: The Bucharest University of Economic Studies Publishing House
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 182-190
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/523527
URL: http://www.etimm.ase.ro/?p=364
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.