Резултати

еНаука >  Резултати >  Generating Conversion in Start-ups: To Brand or Not To Brand?
Назив: Generating Conversion in Start-ups: To Brand or Not To Brand?
Аутори: Ćelić, Đorđe  ; Stanković, Jelena M.  ; Nikolić, Slavka 
Година: 2015
Публикација: WBCinno International Conference (2015 ; Novi Sad), September 2015, Novi Sad
Издавач: Novi Sad : University
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-499-0203-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 137-140
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/525152
URL: https://www.wbc-inno.kg.ac.rs/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.