Резултати

еНаука >  Резултати >  Učitelj neznalica u društvu znanja: premišljanje predavačkih praksi i strategija preživljavanja
Назив: Učitelj neznalica u društvu znanja: premišljanje predavačkih praksi i strategija preživljavanja
Аутори: Njaradi, Dunja  
Година: 2015
Публикација: Zbornik radova Metodički Dani
Издавач: Visoka Škola Strukovnih studija u Kikindi, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-85625-17-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 77-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/526033
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.