Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Učitelj neznalica u društvu znanja: premišljanje predavačkih praksi i strategija preživljavanja
Naziv: Učitelj neznalica u društvu znanja: premišljanje predavačkih praksi i strategija preživljavanja
Autori: Njaradi, Dunja  
Godina: 2015
Publikacija: Zbornik radova Metodički Dani
Izdavač: Visoka Škola Strukovnih studija u Kikindi, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-85625-17-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 77-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/526033
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.