Резултати

еНаука >  Резултати >  Kognitivni pristup nastavi tvorbe reči u srednjoj školi (na primeru obrade Slaganja (Kompozicije))
Назив: Kognitivni pristup nastavi tvorbe reči u srednjoj školi (na primeru obrade Slaganja (Kompozicije))
Аутори: Stevanović, Jovana S.
Година: 2018
Публикација: Krizni aspekti mišljenja (Elektronski zbornik radova sa IV Karlovačkih dana slobodne misli)
Издавач: Centar za afirmaciju slobodne misli Sremski Karlovci
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-919377-8-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 15-25
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/527262
URL: https://docs.wixstatic.com/ugd/69fea3_1234ac2748f24738b1ac0ab73a569a0c.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.