Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kognitivni pristup nastavi tvorbe reči u srednjoj školi (na primeru obrade Slaganja (Kompozicije))
Naziv: Kognitivni pristup nastavi tvorbe reči u srednjoj školi (na primeru obrade Slaganja (Kompozicije))
Autori: Stevanović, Jovana S.
Godina: 2018
Publikacija: Krizni aspekti mišljenja (Elektronski zbornik radova sa IV Karlovačkih dana slobodne misli)
Izdavač: Centar za afirmaciju slobodne misli Sremski Karlovci
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-919377-8-2 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 15-25
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/527262
URL: https://docs.wixstatic.com/ugd/69fea3_1234ac2748f24738b1ac0ab73a569a0c.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.