Резултати

еНаука >  Резултати >  Detection of Learning Strategies: A Comparison of Process, Sequence and Network Analytic Approaches
Назив: Detection of Learning Strategies: A Comparison of Process, Sequence and Network Analytic Approaches
Аутори: Matcha, Wannisa; Gašević, Dragan ; Ahmad, Uzir Nora’ayu; Jovanović, Jelena  ; Pardo, Abelardo; Maldonado-Mahauad, Jorge; Pérez-Sanagustín, Mar
Година: 2019
Публикација: Transforming Learning with Meaningful Technologies, Ec-Tel 2019
ISSN: 0302-9743 Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence Претражи идентификатор
Издавач: Springer International Publishing Ag, Cham
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 11722 str. 525-540
DOI: 10.1007/978-3-030-29736-7_39
WoS-ID: 000569373500039
Scopus-ID: 2-s2.0-85072953731
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1881
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/529394
Пројекат: LALA project [586120-EPP-1-2017-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP]
European Commission for Education and Culture Grant [135295-LLP-2007-UK-KA1SCR]  
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

37
SCOPUSTM
12
OpenCitations
26
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.