Резултати

еНаука >  Резултати >  Teaching through activity as a presumption for integrated learning
Назив: Teaching through activity as a presumption for integrated learning
Аутори: Španović, Svetlana  
Година: 2012
Публикација: Zbornik rezimea “Povezivanje nastavnih predmeta i modeli integrisane nastave u osnovnoj školi“
Издавач: Pedagoški fakultet u Somboru, Sombor, Republika Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6095-013-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 29-29
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/537379
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.