Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena marketing koncepta u cilju poboljšanja konkurentnosti visokoškolskih ustanova
Назив Primena marketing koncepta u cilju poboljšanja konkurentnosti visokoškolskih ustanova
Аутори: Stanković Ljiljana  ; Popović, Ana 
Година: 2010
Публикација: Tematski zbornik sa XX naučnog skupa sa međunarodnim učešćem "Tehnologija, kultura i razvoj"
Издавач: Udruženje 'Tehnologija, kultura i razvoj', Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-915151-2-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 153-167-167
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/540556
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.