Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primena marketing koncepta u cilju poboljšanja konkurentnosti visokoškolskih ustanova
Naziv Primena marketing koncepta u cilju poboljšanja konkurentnosti visokoškolskih ustanova
Autori: Stanković Ljiljana  ; Popović, Ana 
Godina: 2010
Publikacija: Tematski zbornik sa XX naučnog skupa sa međunarodnim učešćem "Tehnologija, kultura i razvoj"
Izdavač: Udruženje 'Tehnologija, kultura i razvoj', Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-915151-2-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 153-167-167
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/540556
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.