Резултати
Назив: | Kelly meets Foucault: Understanding school underachievement | Аутори: | Stojnov, Dušan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2008 | Публикација: | Journal of Constructivist Psychology | ISSN: | 1072-0537![]() ![]() |
Издавач: | Taylor & Francis Inc, Philadelphia | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 21 br. 1 str. 43-59 | DOI: | 10.1080/10720530701503876 | WoS-ID: | 000252248800003 | Scopus-ID: | 2-s2.0-41449112186 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/797 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1025652917#izum.si http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/117 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/541665 |
Пројекат: | Obrazovanje za društvo znanja (RS-149001) | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
![](/image/scopus.png)
SCOPUSTM
![](/image/opencitations.png)
OpenCitations
![](/image/wos.png)
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.