Резултати

еНаука >  Резултати >  Parent-teacher interactions, family stress, well-being, and parental depression as contributing factors to parental involvement mechanisms in education of children with autism
Назив: Parent-teacher interactions, family stress, well-being, and parental depression as contributing factors to parental involvement mechanisms in education of children with autism
Аутори: Đorđević, Mirjana  ; Glumbić, Nenad  ; Memisevic, Haris; Brojčin, Branislav  ; Krstov, Ana
Година: 2021
Публикација: International Journal of Developmental Disabilities
ISSN: 2047-3869 INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES Претражи идентификатор
Издавач: Taylor & Francis Ltd, Abingdon
Тип резултата: Научни чланак
ISBN: 2047-3869 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: vol. 68 br. 6 str. 838-849
DOI: 10.1080/20473869.2021.1896962
WoS-ID: 000626931900001
Scopus-ID: 2-s2.0-85102293718
PMID: 36568625
PMCID: PMC9788689
URI: https://doi.org/10.1080/20473869.2021.1896962
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3745
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/541773
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3790
URL: https://doi.org/10.1080/20473869.2021.1896962
Пројекат: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

8
SCOPUSTM
4
PubMed CentralTM
2
OpenCitations
10
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца