Резултати
еНаука >
Резултати >
Parent-teacher interactions, family stress, well-being, and parental depression as contributing factors to parental involvement mechanisms in education of children with autism
Назив: | Parent-teacher interactions, family stress, well-being, and parental depression as contributing factors to parental involvement mechanisms in education of children with autism | Аутори: | Đorđević, Mirjana ; Glumbić, Nenad ; Memisevic, Haris; Brojčin, Branislav ; Krstov, Ana | Година: | 2021 | Публикација: | International Journal of Developmental Disabilities | ISSN: | 2047-3869 INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES Претражи идентификатор | Издавач: | Taylor & Francis Ltd, Abingdon | Тип резултата: | Научни чланак | ISBN: | 2047-3869 ИСБН није валидан Претражи идентификатор | Колација: | vol. 68 br. 6 str. 838-849 | DOI: | 10.1080/20473869.2021.1896962 | WoS-ID: | 000626931900001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85102293718 | PMID: | 36568625 | PMCID: | PMC9788689 | URI: | https://doi.org/10.1080/20473869.2021.1896962 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3745 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/541773 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3790 |
URL: | https://doi.org/10.1080/20473869.2021.1896962 | Пројекат: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |