Резултати

еНаука >  Резултати >  Social inequality in education analyzed within various theoretical frameworks
Назив: Social inequality in education analyzed within various theoretical frameworks
Аутори: Milošević Radulović, Lela  ; Marković Krstić, Suzana  
Година: 2017
Публикација: Facta Universitatis, Series: Philosophy, Sociology, Psychology and History
ISSN: 1820-8495 Facta universitatis - series: Philosophy, Sociology, Psychology and History Претражи идентификатор
Издавач: Niš : University
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 16 br. 1 str. 25-36
DOI: 10.22190/fupsph1701025m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/542960
URL: http://casopisi.junis.ni.ac.rs/index.php/FUPhilSocPsyHist/article/view/2323
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.