Резултати

еНаука >  Резултати >  An exploration of acceptance of innovative computer use in teaching mathematics among pre-service class teachers and mathematics teachers
Назив: An exploration of acceptance of innovative computer use in teaching mathematics among pre-service class teachers and mathematics teachers
Аутори: Milutinović, Verica  
Година: 2016
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoska istrazivanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 48 br. 2 str. 339-366
DOI: 10.2298/zipi1602339m
WoS-ID: 000398419700008
Scopus-ID: 2-s2.0-85013667776
VBS COBISS: 228351756
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/543680
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/9097
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
SCOPUSTM
2
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.