Резултати

еНаука >  Резултати >  Мултимодалност рекламног дискурса на енглеском и српском језику
Назив: Мултимодалност рекламног дискурса на енглеском и српском језику
Остали називи: The multimodality of advertising discourse in English and Serbian ; Мультимодальность рекламного дискурса на английском и сербском языках
Аутори: Aleksić, Irena  
Ментор: Trbojević-Milošević, Ivana
Остала ауторства: Filipović, Jelena  ; Kašić, Zorka
Година: 2017
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 49352463
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5268
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8603
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16260/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/550629
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца