Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Мултимодалност рекламног дискурса на енглеском и српском језику
Naziv: Мултимодалност рекламног дискурса на енглеском и српском језику
Ostali nazivi: The multimodality of advertising discourse in English and Serbian ; Мультимодальность рекламного дискурса на английском и сербском языках
Autori: Aleksić, Irena  
Mentor: Trbojević-Milošević, Ivana
Ostala autorstva: Filipović, Jelena  ; Kašić, Zorka
Godina: 2017
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
VBS COBISS: 49352463
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5268
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8603
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16260/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/550629
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca