Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Implementacija koncepta holističkog marketinga kao osnova uspešnosti reformi javnog sektora Republike Srbije
Naziv: Implementacija koncepta holističkog marketinga kao osnova uspešnosti reformi javnog sektora Republike Srbije
Implementation of the holistic marketing concept as a basis success reform of public sector of Republic of Serbia
Autori: Đurđević, Diona  ; Radnović, Branislav  
Godina: 2013
Publikacija: Poslovna ekonomija
ISSN: 1820-6859 Poslovna ekonomija Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 7 br. 1 str. 177-194
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/196
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/553229
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Creative Commons licenca