Резултати

еНаука >  Резултати >  The Attitudes Toward Application of viral Marketing in the Food Industry in Serbia
Назив: The Attitudes Toward Application of viral Marketing in the Food Industry in Serbia
Аутори: Sudarević, Tomislav  ; Vlahović, Branislav  ; Šurjanović I.
Година: 2013
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Издавач: Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 60 br. 2 str. 389-403
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/553261
URL: http://bsaae.bg.ac.rs/images/Ekonomika%20kompletna/2013/Broj%202-2013.pdf.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.