Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Attitudes Toward Application of viral Marketing in the Food Industry in Serbia
Naziv: The Attitudes Toward Application of viral Marketing in the Food Industry in Serbia
Autori: Sudarević, Tomislav  ; Vlahović, Branislav  ; Šurjanović I.
Godina: 2013
Publikacija: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Pretraži identifikator
Izdavač: Naučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 60 br. 2 str. 389-403
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/553261
URL: http://bsaae.bg.ac.rs/images/Ekonomika%20kompletna/2013/Broj%202-2013.pdf.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.