Резултати

еНаука >  Резултати >  Škola i socio-emocionalni razvoja učenika – od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju
Назив: Škola i socio-emocionalni razvoja učenika – od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju
Аутори: Kostović, Svetlana ; Marić-Jurišić, Stanislava  
Година: 2011
Публикација: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 66 br. 3 str. 365-372
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/555534
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.