Резултати

еНаука >  Резултати >  Kvalitativno istraživanje razloga, prepreka i - stereotipa vezanih za potrošnju i potrošače voća u Srbiji
Назив: Kvalitativno istraživanje razloga, prepreka i - stereotipa vezanih za potrošnju i potrošače voća u Srbiji
Аутори: Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  
Година: 2010
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: SeMA
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 41 br. 3 str. 141-150
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565799
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.