Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kvalitativno istraživanje razloga, prepreka i - stereotipa vezanih za potrošnju i potrošače voća u Srbiji
Naziv: Kvalitativno istraživanje razloga, prepreka i - stereotipa vezanih za potrošnju i potrošače voća u Srbiji
Autori: Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  
Godina: 2010
Publikacija: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: SeMA
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 41 br. 3 str. 141-150
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565799
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.