Резултати
Назив: | Контекстуалност образовних стандарда : димензија без које се (не)може | Аутори: | Павловић-Бабић, Драгица ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Ђерић, Ивана ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | TIMSS2019 : резултати и импликације | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-155-5![]() ![]() |
Колација: | str. 14-23 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4158 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/579270 |
Пројекат: | Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) 404-02-42/2018-17 Идентификација, мерење и развој когнитивних и емоционалних компетенција важних друштву оријентисаном на европске интеграције |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |