Резултати

еНаука >  Резултати >  Контекстуалност образовних стандарда : димензија без које се (не)може
Назив: Контекстуалност образовних стандарда : димензија без које се (не)може
Аутори: Павловић-Бабић, Драгица  
Остала ауторства: Ђерић, Ивана  ; Гутвајн, Николета  ; Јошић, Смиљана  ; Шева, Нада  
Година: 2021
Публикација: TIMSS2019 : резултати и импликације
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-155-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 14-23
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4158
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/579270
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
404-02-42/2018-17
Идентификација, мерење и развој когнитивних и емоционалних компетенција важних друштву оријентисаном на европске интеграције
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца