Резултати
еНаука >
Резултати >
Comparative Analysis Of Current Incorporation Of Field Education Into School Curricula
Назив: | Comparative Analysis Of Current Incorporation Of Field Education Into School Curricula | Аутори: | Herčik Jan; Konečnik Kotnik Eva; Đukičin Vučković Smiljana ; Prchal Pavlíčková Radmila; Igor Žiberna; Milanković Jovanov Jelena; Ivanović Bibić Ljubica ; Ivkov Džigurski Anđelija ; Petr Šimáček | Година: | 2022 | Издавач: | European Commision within the frame of Erasmus+ programme. LIFEdu project, 2022 | Тип резултата: | Остало | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=127772&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/581616 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.