Резултати

Назив: | Is the Integrative Teaching Approach Beneficial for Learning? | Аутори: | Jovanov J.M.; Ivkov-Džigurski Anđelija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE) | ISSN: | 2334-847X![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 10 br. 2 str. 173-183 | DOI: | 10.23947/2334-8496-2022-10-2-173-183 | WoS-ID: | 000853746100001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85137248293 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/73126921#izum.si https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=126380&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/586218 |
М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.