Резултати

еНаука >  Резултати >  Indeksi težine i diskriminativnosti proceduralnih i deklerativnih zadataka u osnovnoškolskoj nastavi hemije
Назив: Indeksi težine i diskriminativnosti proceduralnih i deklerativnih zadataka u osnovnoškolskoj nastavi hemije
Аутори: Popov Nenad  ; Segedinac Mirjana
Година: 2014
Публикација: Program i kratki izvodi radova, 51. Savetovanje srpskog hemijskog društva, 51. Savetovanje Srpskog hemijskog društva i 2. Konferencija mladih hemičara Srbije, Beograd, Srbija, 2014, 05.06.-07.06.
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=105685&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/590467
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.