Резултати

еНаука >  Резултати >  CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY
Назив: CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY
Аутори: Adamov Jasna  ; Segedinac Mirjana ; Cvjeticanin Stanko  ; Bakos Robert
Година: 2009
Публикација: Odgojne Znanosti-Educational Sciences
ISSN: 1846-1204 Odgojne Znanosti-Educational Sciences Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 1 str. 53-71
WoS-ID: 000268004400003
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=10559&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/590891
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

3
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.