Резултати

еНаука >  Резултати >  Serbian teachers’ perceptions of online assessment during COVID-19 school closure: the role of teachers’ self-efficacy
Назив: Serbian teachers’ perceptions of online assessment during COVID-19 school closure: the role of teachers’ self-efficacy
Аутори: Ninković Stefan  ; Olić Ninković Stanislava  ; Lazarević Tihomir  ; Adamov Jasna  
Година: 2021
Публикација: Educational Studies
ISSN: 0305-5698 Educational Studies Претражи идентификатор
Издавач: Taylor & Francis
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 1-13
DOI: 10.1080/03055698.2021.1960151
WoS-ID: 000677888300001
Scopus-ID: 2-s2.0-85111645405
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/591350
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=119684&source=eNauka&language=en
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

10
SCOPUSTM
4
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.