Резултати
еНаука >
Резултати >
ACHIEVING COMPETENCIES WITH GRAMMAR SCHOOL STUDENTS THROUGH UTILISATION OF SELECTED DIDACTICAL PRINCIPLES IN TRADITIONAL AND ACTIVE TEACHING – GEOGRAPHY CLASS CASE STUDY: “HYDROGRAPHY OF SERBIA”
Назив: | ACHIEVING COMPETENCIES WITH GRAMMAR SCHOOL STUDENTS THROUGH UTILISATION OF SELECTED DIDACTICAL PRINCIPLES IN TRADITIONAL AND ACTIVE TEACHING – GEOGRAPHY CLASS CASE STUDY: “HYDROGRAPHY OF SERBIA” | Аутори: | Lukić Tin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2016 | Публикација: | Geographica Pannonica | ISSN: | 0354-8724![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 20 br. 4 str. 254-264 | DOI: | 10.18421/GP20.04-07 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85011395274 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=104455&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/593185 |
М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
![](/image/scopus.png)
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.