Резултати

еНаука >  Резултати >  Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Назив: Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Аутори: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Ćurčić, Nikola  
Година: 2019
Публикација: Zbornik radova "Izazovi savremenog marketinga 2019" nacionalna konferencija sa međunarodnim učešćem, Zlatibor, 1 - 3. novembar, 2019. godine
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SeMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7852-056-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 68-76
VBS COBISS 282087692
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/437/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/601926
URL: http://sema.rs/repository/download/izazovi-savremenog-marketinga-2019-zbornik-radova.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.