Резултати

еНаука >  Резултати >  THE PROBLEM OF (MIS)UNDERSTANDING THE EQUALS SIGN IN JUNIOR GRADES OF PRIMARY SCHOOL
Назив: THE PROBLEM OF (MIS)UNDERSTANDING THE EQUALS SIGN IN JUNIOR GRADES OF PRIMARY SCHOOL
Остали називи: PROBLEM (NE)RAZUMEVANjA ZNAKA JEDNAKOSTI U MLAĐIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE
Аутори: Milinkovic, Nenad  ; Maričić, Sanja  ; Lazić, Bojan  
Година: 2022
Публикација: Uzdanica (Jagodina)
ISSN: 1451-673X Uzdanica (Jagodina) Претражи идентификатор
Издавач: Faculty of Education in Jagodina, University of Kragujevac
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. XIX br. v str. 95-113
DOI: 10.46793/Uzdanica19.S.095M
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17069
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/604843
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца