Резултати

еНаука >  Резултати >  Саморегулација учења као фактор ефикасног коришћења ИКТ у учењу другог језика
Назив: Саморегулација учења као фактор ефикасног коришћења ИКТ у учењу другог језика
Аутори: Гојков Рајић, Александара  
Година: 2021
Публикација: Предметне дидактике - информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба
Издавач: Друштво предметних дидактичара Србије
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26459
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/605084
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.