Резултати

еНаука >  Резултати >  Generation Z consumers' motives and barriers to purchasing organic food products in Serbia
Назив: Generation Z consumers' motives and barriers to purchasing organic food products in Serbia
Аутори: Vehapi, Semir  ; Mitić, Sanja  
Година: 2021
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 4 str. 985-1000
DOI: 10.5937/ekoPolj2104985V
WoS-ID: 000754330300009
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/609729
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28399
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.