Резултати

еНаука >  Резултати >  Efekti aktivnosti unapređenja prodaje prilikom ulaska poznatog brenda na novo tržište
Назив: Efekti aktivnosti unapređenja prodaje prilikom ulaska poznatog brenda na novo tržište
Аутори: Milovanović, Mirjana  ; Perić, Nenad N.  
Година: 2013
Публикација: Anali poslovne ekonomije
ISSN: 1840-3298 Претражи идентификатор
Издавач: Banja Luka : Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. god. 5 br. sv. 2 str. 152-161
VBS COBISS: 512385437
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512385437#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/611203
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.