Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of marketing innovation in the process of achieving sustainable competitive advantage
Назив: The role of marketing innovation in the process of achieving sustainable competitive advantage
Аутори: Ilić, Dejan  ; Ostojić, Slavica; Marković, Branko
Година: 2014
Публикација: Proceedings - 4th International Conference Application of New Technologies in Management, ANTiM 2014, 24-26 April 2014, Belgrade, Serbia
Издавач: Belgrade : Faculty of Business Studies and Law : = Fakultet za poslovne studije i pravo - FPSP : Faculty for Strategic and Operational Management : = Fakultet za strateški i operativni menadžment - FSOM
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 456-463
VBS COBISS: 512258205
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512258205#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/611419
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.