Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing of mass customization - emerging markets for modern customer
Назив: Marketing of mass customization - emerging markets for modern customer
Аутори: Mihić, Svetlana Đ.  ; Andrejević, Aleksandar  ; Mihajlović, Milan  
Година: 2013
Публикација: Overcoming the crisis - edited by Štefan Bojnec, Josef C. Brada, Masaaki Kuboniwa
Издавач: Koper : University of Primorska Press
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 247-254
VBS COBISS: 512729501
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512729501#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/615895
URL: https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-6832-32-8/papers/mihic.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.