Резултати

еНаука >  Резултати >  Квантитативна промена метакогнитивних активности ученика под утицајем проблемске наставе
Назив: Квантитативна промена метакогнитивних активности ученика под утицајем проблемске наставе
Аутори: Miščević, Gordana  
Година: 2006
Публикација: Зборник
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 38 br. 2 str. 371-384
DOI: 10.2298/ZIPI0602371M
VBS COBISS: 139511308
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/139511308#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/619714
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.