Резултати
еНаука >
Резултати >
Квантитативна промена метакогнитивних активности ученика под утицајем проблемске наставе
Назив: | Квантитативна промена метакогнитивних активности ученика под утицајем проблемске наставе | Аутори: | Miščević, Gordana | Година: | 2006 | Публикација: | Зборник | ISSN: | 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 38 br. 2 str. 371-384 | DOI: | 10.2298/ZIPI0602371M | VBS COBISS: | 139511308 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/139511308#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/619714 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.