Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Квантитативна промена метакогнитивних активности ученика под утицајем проблемске наставе
Naziv: Квантитативна промена метакогнитивних активности ученика под утицајем проблемске наставе
Autori: Miščević, Gordana  
Godina: 2006
Publikacija: Зборник
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Izdavač: Београд : Институт за педагошка истраживања
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 38 br. 2 str. 371-384
DOI: 10.2298/ZIPI0602371M
VBS COBISS: 139511308
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/139511308#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/619714
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.