Резултати

еНаука >  Резултати >  Can Curriculum "Shape" Difficulty of Mathematics Tasks? - A Cross Country Comparison Using TIMSS 2011 and 2015 Data
Назив: Can Curriculum "Shape" Difficulty of Mathematics Tasks? - A Cross Country Comparison Using TIMSS 2011 and 2015 Data
Аутори: Radišić, Jelena; Baucal, Aleksander  
Година: 2018
Публикација: Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research? - ECER 2018, 3-7 September at the Free University Bolzano, Italy
Издавач: Bolzano : European Educational Research Association
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 530701463
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530701463#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/624747
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.