Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena ekološkog marketinga u cilju povećanja kvaliteta životne sredine i stvaranja konkurentske prednosti
Назив: Primena ekološkog marketinga u cilju povećanja kvaliteta životne sredine i stvaranja konkurentske prednosti
Аутори: Ratković, Milijanka C.  ; Milačić, Dragan; Grubić, Goran
Година: 2011
Публикација: Туризам и рурални развој - VI међународни научни скуп Медитерански дани, Требиње, 07-08. октобар, 2011. год.
Издавач: Требиње : Сајамски град
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 478-485
VBS COBISS: 1024140522
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024140522#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/624790
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.