Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primena ekološkog marketinga u cilju povećanja kvaliteta životne sredine i stvaranja konkurentske prednosti
Naziv: Primena ekološkog marketinga u cilju povećanja kvaliteta životne sredine i stvaranja konkurentske prednosti
Autori: Ratković, Milijanka C.  ; Milačić, Dragan; Grubić, Goran
Godina: 2011
Publikacija: Туризам и рурални развој - VI међународни научни скуп Медитерански дани, Требиње, 07-08. октобар, 2011. год.
Izdavač: Требиње : Сајамски град
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 478-485
VBS COBISS: 1024140522
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024140522#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/624790
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.