Резултати
еНаука >
Резултати >
Поређење ефективности модела обрнуте учионице и модела традиционалне наставе – метаанализа
Назив: | Поређење ефективности модела обрнуте учионице и модела традиционалне наставе – метаанализа | Аутори: | Ралевић, Лидија Р. ; Томашевић, Биљана | Година: | 2021 | Публикација: | Настава и васпитање | ISSN: | 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор | Издавач: | Београд : Савез педагошких друштава Србије | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 70 br. 3 str. 301-318 | DOI: | 10.5937/nasvas2103301R | VBS COBISS: | 57305097 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/57305097#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/624958 |
М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.