Резултати

еНаука >  Резултати >  Поређење ефективности модела обрнуте учионице и модела традиционалне наставе – метаанализа
Назив: Поређење ефективности модела обрнуте учионице и модела традиционалне наставе – метаанализа
Аутори: Ралевић, Лидија Р.  ; Томашевић, Биљана  
Година: 2021
Публикација: Настава и васпитање
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Савез педагошких друштава Србије
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 70 br. 3 str. 301-318
DOI: 10.5937/nasvas2103301R
VBS COBISS: 57305097
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/57305097#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/624958
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.