Резултати

еНаука >  Резултати >  Language of persuasion in marketing - syntactic and stylistic elements of modern Serbian advertisements - sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Назив: Language of persuasion in marketing - syntactic and stylistic elements of modern Serbian advertisements - sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Аутори: Anđelković, Jelena  ; Jakić, Gordana
Година: 2010
Публикација: Zbornik radova - XII međunarodni simpozijum Fakulteta organizacionih nauka Organizacione nauke i menadžment znanja, Zlatibor, 09-12. jun 2010. - = XII International Symposium, Faculty of Organizational Sciences, Zlatibor, june 09th-12th
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 513959834
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513959834#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/627061
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.